Juli 2009.
Ons leven wordt bepaald door asocialen.
Het leven van ons wordt bepaald door asocialen.
Konden wij ongeveer 20 jaar geleden 's avonds nog met een gerust geweten etalages gaan bekijken in de
binnenstad, wie dat nu wil doen, pleegt ongeveer zelfmoord.
Na 21.00 uur is een groot deel van de stad bevolkt door mensen ( meestal jongeren tussen 12 en 25 jaar),
die het op ons bezit en ons leven hebben voorzien.
Dat is zo erg, dat zelfs de politie geen actie neemt op dit tuig, anders krijgt ook de politie slaag en komt er
weer een hulpverlener vertellen, dat die politie eerst aan dat tuig zelf had moeten vragen, of hij zijn dienst
naar behoren zou mogen gaan vervullen.
Bij grote supermarkten moet ik de laatste tijd - om de zaak te kunnen verlaten - mijn kassabon laten
scannen.
Hetzelfde tuig als boven reeds genoemd - binnengehaald door hoofdzakelijk de PvdA - staat bij de uitgang
de mensen op te wachten, die in aanmerking komen om beroofd te worden - en wederom laat de politie
verstek gaan.
Indien een of meer van dergelijke asocialen de uitgang van de winkel willen gebruiken als ingang en er
wordt hen beleefd gewezen op het feit, dat zulks niet de bedoeling is, dan krijgt het personeelslid, die dat
gezegd heeft, te horen dat hij of zij na werktijd weleens even zal worden opgewacht door hem en een
groepje vrienden - en stelt men de politie tijdig op de hoogte van zo'n dreigement, dat laat die wederom
verstek gaan.
Onverdraaglijk!
Mensen, die al meer dan 30 jaar in bepaalde wijk wonen, worden door ditzelfde schorriemorrie uit hun
woning weggepest.
Nieuwe Nederlanders, die in een disco zich meer dan onbehoorlijk gedragen en die derhalve naar buiten
worden gezet, komen terug met hun 'vrienden' om recht te zetten, dat zij zogenaamd worden
'gediscrimineerd' en dat zij de uitsmijter in functie straks, na werktijd, wel eens even zullen opwachten…en
zoals te verwachten, laat ook hier de politie niets van zich horen als zij worden gewaarschuwd voor
escalatie.
Of de politie dat niet durft, niet wil of eventueel orders krijgt, om in zulke gevallen niets te doen, is in feite
niet relevant.
Wel relevant is dat er overal in Nederland angst heerst voor een bende - door de PvdA naar Nederland
gehaald- criminelen, die door de overheid , ondanks hun criminaliteit, worden beschermd als zouden ZIJ
de goeden zijn en de rest ( de slachtoffers) de slechten.
"In de geschiedenis van bijna elk land zijn er momenten aan te wijzen, waarin het als natie faalde,
soms tot op het misdadige af en soms zelfs erger
,'is een citaat uit een boek
Dit boek is al meer dan veertig jaar oud maar behelst vele waarheden, die zonder meer op onze overheid
van nu betrokken kunnen worden.
Het bovenstaand citaat gaat zéker op voor onze huidige regering!
Het volgende citaat is ook nog steeds actueel:
"Nederland is anders!
Welk volk was altijd het toevluchtsoord voor de vervolgden?
Wij!
Waar is de bakermat van de verdraagzaamheid?
Bij ons!!
Welk land gaf een voorbeeld van goede kolonisatie?
Nederland!!
En welk land werd desondanks zo grof en ondankbaar behandeld?
Hetzelfde!"
Ook dit citaat is geheel relevant aan de huidige situatie in Nederland.
De autochtone Nederlanders worden als drek behandeld en de overheid is aan de kant van de allochtonen
gaan staan, van wie er velen de autochtonen dagelijks schofferen, beledigen, discrimineren, beroven en
zelfs met geweld dreigen.
Het is jammer dat Agnes Kant bij haar rede over de gehaktdag van de regering na het:
"Wij van
WC-eend bevelen WC- eend aan
,'ook niet het volgende citaat heeft gebruikt:
"
Alles gaat goed, maar
de tabakshandel is de sigaar,
de slager ziet er geen been meer in,
de bakker verdient geen droog brood meer,
horlogemakers willen de klok terug zetten,
de kappers komen er kaal af,
de schoenmaker is een hak gezet,
de zeelui hebben er het land aan,
de boeren raken aan lager wal,
het autobedrijf ligt aan banden".

Hoewel als grapje bedoeld, is het bovenstaande geheel toepasbaar op het beleid van de huidige regering.
Dat geldt ook voor de volgende aanhaling:
"Op verspreide, te verwachten en onverwachte plaatsen, groeide verzet, geboren uit het besef dat
Nederland niet alleen een bezetting ging verduren, maar ook in materiële én geestelijke strijd op leven
en dood was geraakt."
In het volgende relevante citaat heb ik twee namen veranderd, de echte namen staan tussen haakjes achter
de naam van nu.
"
Op straat had hij de Marokkanen( W.A.) een paar Joden zien treiteren en hij had er zijn antwoord op
gevonden.
Een zinloos antwoord voor velen, maar niet voor hem zelf!
Vanaf dat ogenblik was zijn luchthartigheid voorbij.
Hij, de slechtste soldaat, nam dienst in het leger van de niet- geüniformeerden.
Het was niet eens een leger.
Het was een guerrilla en dan voorlopig nog van één man.
Hij verspreide pamfletten en behoorde tot de eersten van de groep vrije Nederlanders.
Als men hem vroeg waarom hij dat deed, zou hij zeker niet geantwoord hebben 'om met het volk mee te
worstelen, te lijden, te zuchten, te hopen en te bidden'
Dat mocht Balkenende ( De Geer) doen.
Zijn antwoord was een bijna narrig: 'Ik kan het niet zetten', 'of 'Dat mogen we niet slikken"met een
enkel woord erbij, dat niet oirbaar is in een nette krant te schrijven."

Wie in deze vrijheidsstrijder niet de heer Geert Wilders kan herkennen, is met grote zekerheid niet de
autochtoon, die strijdt voor het behoud van de eigen cultuur, normen en waarden maar waarschijnlijk een
politiek correcte zakkenvuller.
"Het Jodenvraagstuk is echter voor velen nog een 'vraagstuk' en de anti- Joodse gevoelens
in hun fatsoenlijke, maar vooral in hun quasi- fatsoenlijke gedaante, leven nog!"
Ondanks dat ook dit citaat uit 1967 stamt, kan het zó in de huidige tijd worden neergezet.
Ook onze 'politiek correcte' linkse broeders en zusters verschuilen zich namelijk achter een hypocriete
houding in hun Jodenhaat.
Om toch maar zeker te zijn dat de Jodenhaters bij uitstek - de Islamieten - niet boos op hen zullen worden,
gaat links Nederland heel erg ver.
Tot aan het volgende verhaal nog een laatste citaat uit het boek:
"Men gaat uit van een islamitische ( Duitse) overwinning, wil ook samenwerken met de Islam ( NSB),
wil positief meebouwen aan een nieuwe Europese orde, men streeft 'naar zoveel mogelijke en sterke
doorvoering van het leiderschap' ( Prof. Rouvoet ( De Quay), die zich reeds als sterke(..) man
ontpopte!!) en men wil ons volk rijp maken voor dé nieuwe denkbeelden.
Bij de echte Nederlanders groeide langzamerhand verzet, daadwerkelijk verzet.
Er werden Islamitische ( Duitse) relikwieën vernield, in Amersfoort wordt op een Islamitische ( Duitse)
bewaker geschoten.
Illegale Internetsite's ( kranten) verschenen.
Het beruchte driemanschap Balkenende, Bos en Rouvoet (Louis van Enthoven, Johannes Linthorst
Homan en Jan de Quay):'
Dit driemanschap richtte zich op 24 juni 1940 tot het Nederlandse volk en
riep het op zich te verenigen.'Het doel van de Unie was, onder erkenning van de gewijzigde politieke
verhoudingen in Nederland en Europa, en in samenwerking met de Duitse en Nederlandse
autoriteiten, een maatschappij op te bouwen op basis van een brede nationale samenwerking, een
harmonische structuur en sociale rechtvaardigheid.
)
neemt hierop het woord en geeft de volgende verklaring af:
"De leiding van de Nederlandse Unie ( zie Balkenende, Bos en Rouvoet) heeft ervaren dat de laatste
tijd de mening heerst, dat vele leden van de N.U lid zouden zijn van illegale ( PVV) organisaties.
De leiding va de N.U. heeft meermalen en langs de eigen organisatorische wegen en in het openbaar
haar leden ( CDA,PvdA en CU) het feit voorgehouden, dat aan het hoofd van haar programma een
loyale verhouding tot de bezettende islam (overheid) is vooropgesteld en dat de leden daaraan gevolg
moeten geven.
Verschillende leden( o.a. Eshan Jami), die hieraan niet voldeden zijn reeds geroyeerd"
Zonder aan de werkelijke inhoud van de citaten te sleutelen kunnen die zo in deze tijd worden neergezet.
Nog een laatste citaat:
"Nederland zal herrijzen"- voor het broodnodige uitzicht.
Dag.
Wordt vervolgd.